Een gratis nieuwe jas

Vier maanden geleden kocht ik een winterjasje voor dochter bij de Decathlon. Helaas ging de rits deze week kapot. Best snel voor een jasje wat slechts 3 1/2 maand gedragen was. En dus gooide ik er een mailtje tegenaan.

Het bleek dat ik het jasje terug kon sturen. Gisteren stuurde ik het terug – en vandaag kwam het nieuwe jasje aan. Dochter is erg blij dat ze haar mooie roze jas weer terug heeft.

Kijk… dát is service. De Decathlon kan daarmee gelukkig op mijn lijstje van favoriete winkels blijven staan.

Onderneem jij actie als een artikel te snel kapot is? 
Mijn ervaringen hiermee zijn wisselend (zoals het gedoe met onze grasmaaier van Coolblue).

Wat zijn jouw ervaringen? 

 

 

 

...
Share
4 Comments

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

4 × drie =